De eerste 3 dagen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Romee Haren - WaarBenJij.nu De eerste 3 dagen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Romee Haren - WaarBenJij.nu

De eerste 3 dagen

Door: Romee van Haren

Blijf op de hoogte en volg Romee

25 September 2015 | Curaçao, Curaçao

Heey hallo,

Hier een klein verslagje over de afgelopen drie dagen.
Het begon allemaal dat ik onderweg was naar Amsterdam schiphol. Ik stond op de parkeerplaats lopend naar de vertrekhallen om Lynn en Esmée te ien. Word ik gebeld dat we nog 5 minuten hebben om in te checken. Hoe kan dit want Evelyn (de vrouw die onze vlucht heeft geregeld). had ons al in gecheckt.... Kom je daar naar rennen en vliegen aan en hoor je dat je vlucht toch normale tijd vertrok en dat we niet in de passagierslijst... wij bewijzen laten zien. koffers labels omgedaan in 2 minuten afscheid genomen van ouders vrienden en vriendje en rennen naar de gate om op tijd te komen bij het vliegveld.

Na 9 uur en drie kwartier vliegen komen we n Curacao aan en moeten we langs de douane. Lynn en ik mochten eerst het land niet in omdat we niet voor stage mochten werken...., maar ondertussen is Esmée er wel al door. Naar wat gerommel en gestommel en gemekker mochten we toch door en kunnen we naar ons huisje.

Verder hebben we nu eindelijk een auto (ook al paar keer autopech gehad en dus nu een nieuwe auto). Nu kunnen we eindelijk rond rijden en hebben we lekker op het strand gelegen.